Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Sunday, March 21, 2010

Tiga fatin



Dulu,dalam kelas IBS dari form 1 smpi form 3 ada tiga orang fatin.

First akula Fatin Nabilah,

Second Fathin Ilyana,

Third Fatin Az-Zahrah..

Kteorg bolehla jugak dikatakan rapat...

Tiga2 pkai spectacles..


Tapi sayangnya,

Bile dah naek form 4,

Semua bawa haluan masing2..

Sedih aku rasa..

Tapi apa kan daya,

Aku tak boleh sedih,

Sebab dorg bukan saja2 tingglkan aku,

Dorg pergi untuk teruskan perjuangan dorg..

Betul seperti kata pepatah..

'Setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan'

Aku redha...

Namun aku rindu saat2 mengenang kembali telatah Yana dan Zahrah..

Zahrah, dengan kepetahannya dan seorang yang sentiasa bersemangat dalam setiap tindakannya,

Sebagai contoh tgokla meja dia time nk PMR,

Penuh ngn nota,

Aku salute kau Zahrah,
Memang kau layak dapat 9a dan berjaya dipilih menjadi pelajar KISAS..
Yana pulak,
Sentiasa ada bila aku perlukan pertolongan,
Tak pernah jemu mengajar aku..
Walaupun kengkadang aku ni LEM,
Tapi kau tak pernah putus asa ajar aku smpai aku phm..
Terima kasih Yana..
Aku takkn lupa jasa kau..
Lepas ni tak ada dh guru ku yg comel..
drimu tiada ganti..
Aku sayang korang sangat..

No comments:

Post a Comment