Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Sunday, March 21, 2010

Nurul Nadia

Aku mula kenal Nadia tyme ujog tahun 2005,
Tyme keorg dapat pindah masuk kelas 5 LIndows
Pada asalnya kteorang memg satu kelas tp mcm tk pernh kenal..
Nk rpat lgla ann..
Tp start sekolah menengah aku dah mula rapat ngn Nadia..
Walaupun muka dye sombonk,
Memg bila tgk muka dye rasa nk cri pasal lah..
Tp hati dye baek..
Seorng rakan yg menganggap segala teguran sebagai bimbingan dan tak pernh merasakan segala teguran itu suatu yng mnyusahkannya..
Akhrnya dgn izin tuhn,
Nadia memakai tudug akhirnya..
Aku sangat bangga dengan perubahan yang dilakukannya..
Nadia jga adalah seorang pendengar yang sangat setia..
Bila aku bercerita dye tk pernh jemu mndgrnya..
Thnx Nad sebab sentiasa ada dgn aku..
Kau, Nik n Naj korang sume adalah sumber kekuatan aku..
Dan sekarang hampir 6 tahun kteorg berkawan..
Mungkin suatu saat nanti kteorg akn berpisah..
Tp aku percaya ikatan sebuah persahabatn tidak akan putus smpi bila2..
Aku sayang kau sangat2 Nad..
Frends 4 ever..
N ever..



No comments:

Post a Comment