Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Sunday, April 29, 2012

Aku Mampu


Sering kali tohmahan menerpa,
Tiada belas kasihan,
Senyuman sinis,
Sering menjadi teman…

Aku hanya insan biasa,
Dihiasi dengan kesempurnaan,
Dicorak bersama kekurangan,
Itulah aku…

Salahkah aku ingin bermimpi,
Mengecapi impian,
Seperti yang lain,
Berdosakah aku…

Aku sering dicaci,
Tiada yang percaya,
Akan kemampuanku,
Karna aku tidak bernilai di mata mereka…

Bagaimana ingin aku berdiri,
Terus melangkah ke garisan terakhir,
Seandainya tiada kekuatan,
Hanyalah kelesuan…
Tiada ku sangka,
Sinaran kejayaan,
Tidak pernah memilih pemiliknya,
Ia kepunyaan semua insan…

Ku bertekad,
Akan ku buktikan,
Aku mampu menjadi yang terbaik,
Dalam kalangan yang terbaik…
Karna aku ingin menjadi
Pencinta kejayaan..

No comments:

Post a Comment