Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Hidupku Hanya Untuk Mencapai KeredhaanNYA..

Sunday, April 29, 2012

Kenyataan Perpisahan

Kenyataan Perpisahan
Sudah tiba masanya,
Kita berjauhan,
Meneruskan perjuangan,
Yang masih perlu di tempuhi…

Ku sebak,
Mengenangkan kepergianmu,
Sementara aku di sini,
Merindui saat perjuangan kita bersama,
Mencapai kejayaan…

Walau apa cara sekalipun,
Aku tak mampu menghalang,
Ku hanya mampu mendoakanmu,
Bahagia dan sejahtera selalu…

Perpisahan ini,
Sakit untuk aku rasai,
Ku gagahkan diri,
Menerima suratan…
Seringkali aku mengeluh,
Kau menenangkanku,
Tatkala aku ditimpa permasalahan,
Ku sanjung kesabaranmu,
Tidak pernah kau merungut,
Sentiasa berusaha,
Mencorakkan senyuman,
Ditabir wajah ini…

Doakan kejayaanku,
Sentiasa ku ingat segala jasamu,
Kau kekuatanku,
Tanpamu aku lemah,
Kaulah sahabatku…


No comments:

Post a Comment